چگونه ناخن های عالی داشته باشیم:روتین زیبایی ناخن

چگونه ناخن های عالی داشته باشیم:روتین زیبایی ناخن

چه از آن دسته دخترهایی هستید که همیشه ناخن‌هایش را رنگ می‌کنند، یا ظاهر طبیعی‌تری را ترجیح می‌دهید، دست‌های صیقلی به دنیا اجازه می‌دهند تا بفهمند شما یک دختر کاملاً قدرتمند هستید. اما چگونه ناخن های عالی داشته باشیم جواب: نیازی نیست که برای مانیک های هفتگی پس انداز کنید برای نگهداری از ناخن ها نیاز است به این نکات حرفه ای توجه کنید و این روتین زیبایی ناخن را رعایت کنید تا اسرار دخترانی که ناخن‌های زیبایی دارند را یاد بگیرید.

۱. ناخن های خود را تمیز نگه دارید

برای راه حل چگونه ناخن های عالی داشته باشیم همانطور که هر روز صورت خود را می شویید، برای نگهداری از ناخن زیر ناخن های خود را نیز هر روز تمیز کنید. جرالدین هولفورد، مانیکوریست مشهور که با سلنا گومز و لورن کنراد کار می‌کند، می‌گوید: «حتی اگر لاک مشکی می‌زنید، برای رشد و استحکام بهینه باید ناخن‌هایتان تمیز باشد. می توانید از برس ناخن و فقط آب و صابون استفاده کنید.​

۲. همیشه یک تاپ کت بزنید

جرالدین می‌گوید: «مطمئن شوید که از یک تاپ کت خوب استفاده می‌کنید تا ناخن‌هایتان براق به نظر برسند!» حتی اگر می خواهید بدون لاک استفاده کنید، کشیدن یک لاک شفاف دو دقیقه طول می کشد و باعث می شود که ناخن های شما فوراً مرتب تر به نظر برسند.

چگونه ناخن های عالی داشته باشیم:روتین زیبایی ناخن

۳. آنها را در یک جهت سوهان می‌کنند

اگر با سوهان ناهموار به سمت جلو و عقب سوهان بزنید، به ناخن‌هایتان آسیب می‌رسانید. برای ناخن های عالی فقط در یک جهت سوهان بزنید و به نوک ناخن های خود ضربه بزنید.

چگونه ناخن های عالی داشته باشیم:روتین زیبایی ناخن

۴. ناخون هارا نجوید

مادر شما در این مورد درست می گوید: میکروب های روی دست های شما نباید نزدیک دهان شما باشند. گاز گرفتن همچنین به بستر ناخن‌های شما آسیب می‌زند، گاهی اوقات به شکل غیرقابل تطبیق. ناگفته نماند که نوک ناخن شما را ناهموار و ناهموار می کند.

۵. از روغن کوتیکول استفاده کنید

کوتیکول های خشک می توانند فورا حتی بی عیب ترین مانیس ها را از بین ببرند. جرالدین همیشه از روغن کوتیکول برای مشتریان مشهور خود روی کرم دست یا ناخن استفاده می کند. او توضیح می‌دهد: «روغن جذب ناخن‌های شما می‌شود، در حالی که کرم فقط روی ناخن‌ها قرار می‌گیرد. او عاشق دانه چیا یا روغن جوجوبا است که می توانید آن را با کمتر از ۱۰ دلار در هر فروشگاه مواد غذایی سالم تهیه کنید.

۶. آنها را به آرامی پاک کنید

برای نگهداری از ناخن علاوه بر ارائه نکات خود، می‌خواهید هر چیزی را که از روی بستر ناخن‌تان جدا می‌شود، پاک کنید. اما مواظب باشید که بیش از حد پف نکنند وگرنه ناخن های شما ضعیف و نازک می‌شوند.

۷. کوتیکول ها را نمی چینند

درست مانند جویدن ناخن‌ها، چیدن کوتیکول‌ها می‌تواند به ناخن‌های شما آسیب برساند و باعث رشد مناسب آن‌ها نشود و باعث جلوگیری از داشتن ناخن های عالی میشود. بهترین راه برای ترک این عادت این است که کوتیکول های خود را سالم و مرطوب نگه دارید (به شماره ۵ مراجعه کنید) تا پوسته پوسته نشوند.

۸. کوتیکول های خود را به عقب فشار دهید

بریدن پوست نازک اطراف ناخن می تواند منجر به عفونت شود. به علاوه، وقتی آنها را برش دهید. به سرعت رشد می کنند و اگر دوباره آنها را کوتاه نکنید، شروع به ساییدگی می کنند. درعوض، هر روز به آرامی کوتیکول های خود را به عقب فشار دهید. تا بیش از حد رشد نکنند. جرالدین توضیح می‌دهد: «بعد از شستن دست‌هایتان با آب گرم، یک حوله معمولی بگیرید و کوتیکول‌هایتان را به عقب فشار دهید». “این کمک خواهد کرد که آنها را کنترل کنند.”

چگونه ناخن های عالی داشته باشیم:روتین زیبایی ناخن

۹. لاک ناخن خود را نمی چینند.

این خیلی وسوسه انگیز است، اما اگر لاک شما پوسته پوسته می شود، فقط آن را با پاک کننده ناخن پاک کنید. زیرا وقتی لاک را انتخاب می کنید، لایه بالایی ناخن های خود را نیز از بین می برید و باعث نازک شدن و ضعیف شدن آنها می شوید. به علاوه، یک تراشه کوچک احتمالاً فقط برای شما قابل توجه است. اما پنهان کردن یک دست پولیش برداشته شده. سخت است.

۱۰. هنگام شستن ظرف ها دستکش بپوشید.

قرار گرفتن. دستان خود در زیر آب گرم برای مدتی می‌تواند. واقعا ناخن های شما را خشک کند. بنابراین اگر نوبت شماست که ظرف‌ها را بشوئید، یا حمام را تمیز کنید، قبل از رفتن به محل کار از مادر یا پدرتان بخواهید چند دستکش لاستیکی به شما بدهد. (بهر حال بچه ها باید از یک جایی شروع کنن.) مقداری روغن را با کرم دست مخلوط کنید. و قبل از زدن دستکش به ناخن‌ها و انگشتان خود بمالید. این کار مانند یک مانیکور آبگرم در حالی است. که در انجام کارهای خانه گیر کرده‌اید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو کردن

عضویت در خبرنامه

0 مورد سبد خرید