چگونه پوستی برنزه و درخشان داشته باشیم

چگونه پوستی برنزه و درخشان داشته باشیم

آیا از خود پرسیدید چگونه پوستی برنزه و درخشان داشته باشیم آیا در اوایل تعطیلات به ساحل می‌روید یا سعی می‌کنید. پوستی برنزه و درخشان  تابستان گذشته را دوباره به دست آورید؟ خوشبختانه، مجموعه ای از ترفندهای برنزه کردن در دسترس شما هستند که به پوست شما آسیب نمی رسانند و شما را در معرض خطر ابتلا به سرطان پوست قرار نمی دهند. برای داشتن پوستی برنز و درخشان در طول ماه های زمستان، این نکات را دنبال کنید.

۱. از تخت برنزه بگذرید

تخت‌های برنزه هنوز یک انتخاب محبوب برای کسانی است که می‌میرند تا یک برنزه عالی داشته باشند. با این حال، شواهد فزاینده ارتباط مستقیمی بین قرارگرفتن. در معرض اشعه ماوراء بنفش با سرطان پوست و پیری زودرس دارد.

افسانه‌هایی که توسط سالن های برنزه سازی پخش می شود برای داشتن پوستی برنز و درخشان را باور نکنید تا شما را برای رزرو قرار جلب کند! به عنوان مثال، طرفداران تخت برنزه اعلام می‌کنند که برنزه شدن. پایه از آفتاب سوختگی یا آسیب جلوگیری می کند – این کاملاً نادرست است.

هر گونه برنزه شدن توسط متخصصین پوست آسیب ناشی از نور خورشید در نظر گرفته‌می‌شود. هر بار که نور خورشید یا نور برنزه به پوست شما می‌تابد، تشعشع می‌فرستد که می‌تواند مستقیماً به ملانوم منجر شود – و ملانوما هر سال حدود ۱۰۰۰۰ آمریکایی را می‌کشد.​ و این راه حل به هیچ و جواب سوال چگونه پوستی برنزه و درخشان داشته باشیم

برخی هنوز هم ادعا می کنند که برنزه کردن زخم های آکنه را پنهان می کند، که آشکارا نادرست است. به علاوه، شواهدی وجود دارد که نشان می دهد نور خورشید و آکنه در واقع با هم مرتبط هستند.

اگر می خواهید از چین و چروک، لکه های پیری، کک و مک و خطر بالای سرطان جلوگیری کنید، بهتر است از تخت های برنزه اجتناب کنید. در عوض، انتخاب سالم تری را انتخاب کنید. محصولات زیادی در دسترس هستند که می توانند بدون قرار گرفتن در معرض نور خورشید ظاهری برنزی با پوستی پوستی برنزه و درخشان به شما ببخشند. برای برنزه شدن تدریجی و ایمن، لوسیون خود برنزه را امتحان کنید.

۲. به دنبال درخشش طبیعی باشید

چگونه پوستی برنزه و درخشان داشته باشیم

درپی جواب به سوال چگونه پوستی برنزه و درخشان داشته باشیم با یک برنزه کننده پوست، خود را برای زمستان آماده کنید. در نظر بگیرید که چگونه می خواهید برنزه شوید. مانند آرایش، قانون کلی این است که برای حفظ درخشش طبیعی، باید سعی کنید تا بیش از دو درجه تیره‌تر از رنگ طبیعی پوست خود نباشید.

شاید زیاد به نظر نرسد، اما اگر در اینستاگرام خود تصاویری از بدن های برنزه را مرور کرده باشید، فوراً متوجه تفاوت چشمگیر آن خواهید شد. حقیقت این است که یک خط ظریف بین پوشش برنزی درخشان و ظاهر یک اجاق توستر به اشتباه وجود دارد.

بنابراین، تصور کنید که یک تکه نان در یک توستر هستید. چه نان شگفت انگیز سفید یا گندم کامل برنزه باشید، مطمئن باشید که تعیین می کنید چقدر می خواهید حرارت را بالا ببرید. و نا چه حد پوستی برنزه و درخشان میخواهید.

۳. آبرسانی و مرطوب کننده

وقتی صحبت از پوست سالم به میان می آید، هیدراتاسیون کلیدی است. اگر می خواهید از ظاهر ناهموار پوسته پوسته ریشه تارو جلوگیری کنید. و به پوستی برنزه و درخشان برسید. ابتدا میخواهید. رطوبت پوست خود را به دست آورید. و حفظ کنید. روزانه دو لیتر آب معمولی و دو تا سه فنجان چای سبز اضافی در روز بنوشید.

چای سبز شما را هیدراته نگه میدارد. و دارای پلی فنول های آنتی اکسیدانی است که به خنثی کردن رادیکال های آزاد برای جلوگیری از پیری پوست کمک می کند. هیدراتاسیون در نهایت گردش خون شما را برای شاداب نگه داشتن پوست بهبود می بخشد.

همچنین، مخصوصاً برای صورت خود، از یک کرم شب مانند کرم شب نور نوتروژنا و یک کرم روز با SPF بالا استفاده کنید تا رطوبت پوستتان را حفظ کند تا پوست شما در هوای سرد و بادی زمستانی ترک نخورد.

۴. ابتدا لایه برداری کنید و اصلاح کنید

شما برای بدست آوردن پوستی برنزه و درخشان و زیبا به سختی کار می کنید، پس از استفاده از لوسیون برنزه کننده، همه آن را با لایه برداری و اصلاح هدر ندهید. ابتدا با یک تیغ جدید اصلاح کنید، زیرا با این کار بیشتر لایه برداری را برای شما انجام می دهید و سپس یک لایه برداری ملایم برای پاک کردن پوسته پوسته شدن بیشتر پوست انجام دهید.

۵. محصول مناسب برنزه کننده را انتخاب کنید

خود برنزه کننده های زیادی در بازار وجود دارند که می توانند ظاهری برنزی سالم به شما ببخشند. مجموعه متنوعی از محصولات برای پوست های خشک، چرب یا مختلط وجود دارد که ماندگاری دارند.

درباره محصولاتی که برای پوست طبیعی شما مفید هستند تحقیق کنید. یکی از گزینه‌هایی که ما دوست داریم، فرمول برنزه بدون آفتاب Kiehl’s است که به دلیل نداشتن بوی خاص برنزه کننده شناخته شده است و چرب نیست.

۶. مراقب نقاط مشکل رایج باشید

استفاده از برنزر بسیار دشوار است. فقط با استفاده از مقدار کمی از لکه دار کردن لباس، ملحفه یا مبلمان خود اجتناب کنید. برخلاف تصور رایج، افزودن گلدان‌های خود برنزه واقعاً شما را برنزه نمی‌کند – این محصول فقط برای افزودن رنگ به سلول‌های سطحی طراحی شده است، به این معنی که تجمع اضافی فقط روی سطوح دیگر ساییده می‌شود.

همچنین مراقب تمام گوشه و کنار بدن خود باشید. اینها فضاهای بین انگشتان پا، انگشتان دست، زانوها، پشت زانوها و جاهایی هستند که بدن شما در آن چروک می شود یا روی پوست دیگر ساییده می شود.

دریافت آن درخشش برنزی در زمستان امکان پذیر است. هنگام استفاده از برنزه کننده تقلبی از این نکات استفاده کنید و مطمئن شوید که پوست خود را در تمام طول سال سالم و شاد نگه دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو کردن

عضویت در خبرنامه

0 مورد سبد خرید